Sunday, January 17, 2010

keberangkatan...

hari ini, pd pukul 7 pg nanti aku akan berangkat ke thailand kerana mengikuti lawatan ke hatyai, danok dan songkla....
hati aku bukanlah segembira orang lain, kerana sebelum buatnya border pass, ada dugaan yang terpaksa aku tempuh...yakni membuatkan hatiku gelisah dan risau...bukan apa, takut apa2 yang akan terjadi semasa lawatan ku ke sana....

apa yang aku harapkan supaya perjalanan pergi dan pulang kami akan selamat ke tanah air dan aku dapat meneruskan kehidupanku sebagai seorang pelajar....

tetapi seandainya umur ku hanya setakat esok hari, ku mohon ampun kpd semua yang pernah mengenali ku...ampunkan segala kesilapan ku selama ku hidup di dunia....

ya ALLAH, aku mohon keampunan hanya dari MU..ampunkan aku YA RABBI.....

No comments:

Post a Comment