Wednesday, April 7, 2010

alhamdulillah...segalanya sudah selesai..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


alhamdulillah....akhirnya berakhir sudah 'penderitaan' ku mmbuat segala assignment yang berlambak2 sepanjang bulan 3...semalam, tanggal 6hb april, pkul 4.15 lebih kurang, aku dan rumet hantar pun group assignment pengantar kom..ni antara assignment terakhir yg aku hntar sepanjang sem akhir ku di uum...lega....itu lah perkataan ptama slepas assignment d print dan dihantar,,,alhamdulillah...semoga markah yg diperoleh juga memberansangkan dan dpt mmbntu mrkah final nnti....

kini, hanya tinggal persediaan buat peperiksaan yang akan menjengah pd 18hb april iaitu paper seminar...yang lain2 pada hri 21hb (strategic mgt), 29hb (quality mgt), 3hb mei (keusahawanan) dan paper terakhir bln mei 6hb iaitu pengantar komunikasi...

apa yg aku harapkan semoga aku dan rakan2 seperjuangan di uum ini bersedia dgn ilmu yang secukupnya dan dpt menjawab peperiksaan dgn tenang...semoga juga segala kesulitan yg timbul dpt diselesaikan sebelum peperiksaan..amin..

aku juga berdoa supaya sem akhir aku dan rakan2 lain dpt dihabiskan dengan sempurna,...tanpa ada sebarang pengulangan subjek yang amatlah dielakkan..amin..



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

~semoga kejayaan menjadi milik kita...amin...~

No comments:

Post a Comment