Wednesday, June 23, 2010

kakak ku selamat dinikahkan....

alhamdulillah...syukur,,,hanya dengan sekali lafaz, kakak ku sudah dipindah milik kepada abg hafiz....yang dimana sebelum ini berada dibawah jagaan mak dan abah....berdegup jantung ku seketika disaat akad nikah selamat dilafazkan dengan lancar sekali oleh abg iparku di masjid ahad lalu....

walaupun pernikahan hanya diadakan dengan acara yang sederhana, namun meriah aku rasakan ditambah pula dengan cuaca yang amat baik hari tue....seolah2 diredhai hari perkahwinan itu oleh Allah swt...serta mendapat restu ibu dan bapa kedua2 pasangan..alhamdulillah..

terdetik jugak hati ku untuk bernikah ...hehe....tapi, untuk diriku, lambat lagi untuk tiba hari bersejarah itu......hemm...aku juga harapkan bakal pasanganku akan menerima diriku seadanya...serta keluarga ku juga....

untuk hari kenduri, insyaAllah akan diadakan pada 7hb 8 ni....kad jemputan akan saya masukkan di fb nanti....

hari ahad aku lalui dengan penuh kesyukuran dan kegembiraan....namun, sedih pula aku apabila memikirkan aku terpaksa pulang ke uum untuk menjalani praktikum aku....hhuu..
tapi, xpa la...disebabkan praktikum,aku turutkan segala2nya...

dan alhamdulillah juga, isnin lalu aku tiba di pejabat, tepat pada masanya...syukur, kerana aku tiba seperti yang dirancangkan...cumanya, buku log dan buku nota aku tertinggal di rumah...em...mak pun dah pos pun utk aku...huhu...

skrang ni, aku tunggu waktu makan pukul 12.30...apa2 nti, aku update..kalau sempat..kepada sesapa yang membaca, doakan kebahagiaan kakakku dan suaminya...dan semoga Allah merahmati anda sekalian....

sekian. wasalam.....^_^

No comments:

Post a Comment