Wednesday, June 30, 2010

satellite company...

esok, bermulalah fasa yang seterusnya bagi praktikum aku, iaitu fasa penubuhan perniagaan satellite company....selepas fasa 'mother pe' kami hanya menjalankan perniagaan sedia ada dan kami sebagai pekerja yang bekerja utk syarikat kami iaitu syarikat U-GIFT Trading sdn bhd. manakala utk esok hari ini, kami sendiri (10 ahli kumpulan) akan menubuhkan dan menjalankan sendiri perniagaan yang kami telah bincangkan...

agak sukar bagi aku kerana perniagaan ini akan menentukan samada kita faham atau x flow sesebuah perniagaan. tambah lagi, aku dilantik untuk menguruskan bahagian kewangan bersama seorang lagi rakan..agak risau aku untuk menjalankan tugas, tetapi insyaAllah, aku akan cuba sedaya upaya...dengan segala ilmu yang ada, aku akan cuba buat yang terbaik...

kami juga perlu membuat presentation setiap minggu dihadapan jurulatih untuk meninjau pencapaian kami selama seminggu menjalankan perniagaan...

hem, apa2 pun, doakan yang terbaik untuk diriku...^_^

No comments:

Post a Comment