Tuesday, July 17, 2012

kerja laa kerja..aduhaii

Dimulakan dengan menyebut nama Ilahi yg Maha Pemurah dan Maha Mengasihani...

Dah lama xmenulis kat cni...hari nie baru teringat n teringin nak update blog...em status skang nie,,aku aktif mencari kerja...master aku pun alhamdulillah dah abis..result pun dah kluar...so tugas aku skang,,,cari keja yang seswai dgn aku utk aku menyara diri n kluarga ku...tapi wat masa skang,, rezeki keja takdak lg...cumanya panggilan interview tu dah ada...

baru2 ni aku dpt panggilan interview kat tnb...mmg laa best kan,,,syiok jaa dpt emel tu...tp kan,,, interview tu kat bangi...huhu,,,,mulaa laa aku risau, resah gelisah suma...nak p ka x...huhuu...mlm tu aku bgtau kat mak abah...mulanya cam xdak harapan ja nk p sana...tp lps2 ckp,,mak abah kata..."ok laa dik,,kita p ok..",,adoii..mulaa aku pk lagi..kalau p interview tu, for sure aku n mak abah letak high expectation utk dapat...kalau aku xdpt wat elok2,,for sure jugak akan kecewa...huhu..mcm mna nie???

hari2 aku pk nak p ka x interview tu....errmmm..n smpai skang aku xdpt jwpn lagi....xtau laaa...huhuu..tp kalau p,,n kalau ada rezeki aku kat sana, susah jugak aku nak berhijrah n dok kat sana sorg2...mcm mna aku nak hidup kat sana nti tnpa mak abah n sidia???hermmm...tp positive side nyer,,keja kat tnb tu mmg cerah msa depan aku smpai anak cucu...mmg laa bnda2 negatif tu aku kna tahan laa kan...hermmm...(still not find da solution)...




xpa laa,,,biarlaahh aku pk2 dlu whether wanna go or not d interview kan...if there is my destiny, Allah will give me sign n way to go to take the opportunity..insyaAllah...but before that, I hope I will get any call from another job...really hope this, ya Rabb..aamiin...

ok till then,, see u later in the next post...daaa~~wsalam..

p/s: jgn lupa terus cari redha Allah...He will never leave us alone..^_^

No comments:

Post a Comment