Sunday, March 18, 2012

mood petang yg pelik...hermm..

assalamualaikum...sajer jer dtg ni nak post sumthing weird happenned to me juz now...tah napa laa mood aku ptg ni hepi...+ sedey + boring...hermm,,,napa eh?herm meh kt kenal pasti satu2 napa tjadinyerr perasaan mcm tu...

1- hepi...y??
...erm aku hepi sbb hari nie aku jumpa dgn kwn baru...nama dia lee..dia ni dok amek phd kat uum nie...yg bleh bersembang dgn dia ni sbb dia kenal ngan kwn aku,uching...so aku yg dok mkn skali dgn uching ni pun dtegur oleh lee ni..em td lee tu mai mkn kat meja kmi,,so dua org cina ni pun bsembang la..yg aku ni tcongok kat ctu sbb xpaham 1 apa pun depa ckp,,,mula2 aku rasa cam nak balik ja,,tp last2 aku tegur jugak jejaka ensem lee tu...sembg nyer sembang,,last2 dh tau umo dia tu 26 jer baru..sgtlaa muda sbb dok amek phd...byk bnda laa kmi sembang,,dia sgtlaa friendly,,xsombong lgsung pun,,trasa mcm dh lama kenal..haha..(mengada2 plak aku)..kat sejam pa sembang,,then kmi pun angkat kaki,sbb satg dia nak p kelas,,so nak wat preparation..(nasib bek dia ckp nk p kelas,,kalu x,,sembg n sembg lagi..hak3)

terasa teruja jugak dengar dia ckp yg lps ni dia nak jadi lecturer kat unimas...bleh plak dia pancing kami dengan gaji lecturer yg sgt mahal kalu dh jadi senior lecturer,,,tp utk capai tue sgtlaa susah yer,,,berangan2 dulu bleh laa...

2- perasaan ni xsonok nak rasa,,tp aku rasa jugak ptg ni..iaitu sedey..

napa sedey???ermm aku sorg ja tauuu...xmo la share kat cni..bnda sedey xsyiok nak dgr..heee

3- haa ni boring...boring ni besa terjadi kat aku n sgt kerap bila aku ada d bilikku di uum ni,,,,sorg2 plak kan,,xdak pa nak wat...

tp diantara ketiga2 prasaan nie,,,yg hepi tu pling aku suka...sbb jupa sorg kwn phd yg encem, smart, rajin, xsombong,n sgt motivated..hahaa..mmbuatkan aku t'pk nak x eh smbung phd??hahaha...

haa ok la...time dh pukul 615,,,i have to go out to take a bath...then nak solat asar..apa2 pun aku mohonkan supaya perasaan sedey ku ini akan berakhir n smoga diriku tabah hadapi dugaan idup..ingt,,kt xbleh lari dari msalah,,ok..c u later,,daa,,,wasalam..(senyuuuummm)

1 comment: