Wednesday, March 7, 2012

50/50 can i?haha

Aktiviti hari nie seperti sedia maklum,aku ke mustika muhibah utk dgr ceramah utk aku dpt lesen keta.so td alhamdulillah sumanya berjalan dgn lancar..ceramah slama 6 jam dah aku dgr,so lps ni next phase is computer test.. Utk komputer test tu aku set date on 20th mac nti iaitu lagi 2 mgu,insyaAllah sempat sgt laa utk aku khatam buku undang2 tu..(bkn stakat bca,tp kna paham tau)haha,ayat sapa tah la kan,hehe

hee aku ingt nak target 50/50dlm test komputer nti,heee,insyaAllah,kuat usaha,dpt laa capai kann.hee
,Pecah rekod aku nie kalu dpt jwb suma betui dlm exam nie,heee(tah mimpi ka betui laa kan?hehe)

Sepanjang aku dok dgr cramah td,mmg best laa,xboring lgsung,cikgu2 sgt best,1st session tu cikgu shima yg ajar,dia ajar bab 1 smpai bab 4,sumanya psal keselamatan sebelum,semasa bwk keta,undg2 ats jln raya,n len2 lagi laa,cikgu utk session ke2 plak cikgu amran,nampak garang,kecut perut aku,tp sgt baik n klaka,dia mulakan sesi tu dgn tazkirah pndek,insaf skjap aku kat cni,huhu,then bukaknya crita undang2 dlm bab5 n 6..

Lps ni,nak kna plak laa cari pelapik krusi keta,nak bg clear lg nampak kat dpn jln tu,hee,lps ni jugak jgn tnya laa mna hilangnya sbijik keta kat umah tu,ada yg gila stereng dok bwk,,hehehe,

ok laa,kata2 terakhir utk mlm nie.,ermm,jgn hiraukan apa org nak kata,samada negatif ka positif.yg penting kt tau kemana arah tujuan kt,n bersemangat nak capai apa yg diinginkan..lg 1,letakkan cinta hakiki kpd Allah swt dan cinta manusia tu pd tangan kita sja,sbb bila org tsyg bsama kt,tu adalah tggungjwb kt utk mencurahkan kasih dan syg,,kuasa kt hnya ktika mreka masih ada,tp seandaianya mreka tglkan kt,redhalah sgalanya kpd Allah,thats y kna letakkan cinta hakiki hnya pd Allah..ok daa,wsalam,nunite;-)

No comments:

Post a Comment