Sunday, March 4, 2012

alamak,lupa nak letak title,,,so can dis b d title?hehe

Assalamualaikum..ish2 berhabuknyeerr laa blog nie,mna laa tuannyer xmai kemas2 pun.,heee,sy laa tu tuannyerr,,mmg dh lama xmengepos n mengupdate blog nie,bz cket ngn keja2,hhehe,(alasan jer tuuu).. Mlm nie baru teringat nak jengah kejap blog aku nie..hrp2 lps nie aku akn rajin2kan diri post kat wall nie,hee

skang nie dh masuk bln3 dlm taun 2012,kejap jer kan..rasa mcm bru jaa smbut taun baru semlm,skang dh bln 3,nti klip pok klip pok dah ujung taun dah,tnya dlm diri,apa yg kt buat sepanjang taun?hermmm hrp2 ada jwpn2 positif yg menunjukkan kejayaan kt spnjg taun nie kan..insyaAllah,

alhamdulillah jugak,aku skang dh berada dlm sem t`akhir pengajian master aku,dan insyaAllah jugak akan berakhir pd bln jun nti,n mgkin akan konvo master okt ni..mudah2an segala usaha dan pengorbanan yg dbuat akan membuahkan hasil yg berbaloi,aamiin..

Nak bcerita psal master aku nie,sem ni aku amek 4 sbjek ja,dh yg tu ja baki sbjek yg kna amek,hehe,sem ni amek managerial eco, accountg for manager,international business ngan it for manager..so far dh masuk kls suma ok,assignment pun dh dberi, cuma kls it for manager ja lect xmasuk lg..n mcm biasa,d awal sem aku msih bluuurrr lg..kpala msih in process loading lg utk nak msukkn new input for dis sem,huhu..

Kelas aku ada 2 hari ja,jumaat dan sabtu..terkabul jugak hajat ku yg mmg nak buat 2 hari ja sem nie,tp yg parah nyaa lg 5 hri d uum amatlah menyakitkan..apatah lg berada d dlm bilik nie,adoiiii mau menjerit rasa ati..mungkin jugak aku kena cari keja part time,tp stakat ni xbleh lagi,aku dah dftar utk driving clas n slasa nie dh kna dgr cramah 8 jam,adoii..xpa la,bab nie aku kna sabar kan jugak,sbb nie utk msa depan aku,bla lg aku nak amek lesen kan,huhu..

So,aku rasa lebih afdal aku berenti kat cni dlu..kalu taip pnjg2 pun xdak sapa nak bca jugak,hehe,coz dis juz for me to express my feelings n thought.. Akhir kata penutup bicara,jupa lg d waktu2 len,smoga diri kt sntiasa beroleh rahmat dan perlindungan dariNya..insyaAllah

No comments:

Post a Comment