Monday, March 5, 2012

aura L...haha

esok...hari selasa bersamaan 5hb Feb 2012, jam 8 pagi aku akan ke Muhibah institut memandu tuk dgr ceramah yg ckup lama, 8 jam,,smpai pkul 4ptg (adoii)..ni suma xlen xbukan utk aku dptkan lesen L n lesen P nti...hoho..

harap2 sok ada laa kwn2 bleh sembang kan,,kalu x,boring la sowang2 dgr cramah tu..huhu....

kecut perut gak pk kan bleh ker aku nie bwk keta..family n kengkwn suma bg semangat yg aku bleh bwk nti,,so semangat nak dptkan lesen ni lg bkobar2 la...lg 1, dok tgk2 jugak kereta idaman aku..suzuki swift..lg semangat nie...tmbh lg aku rasa utk deposit tu insyaAllah dh cukup duit nie..heee...tp sabo dlu..baru nak dgr cramah sok..hihiiii...

apa2 pun doakan laa bg aku dpt abiskan suma cramah n latihan nie nti eh...spy aku pun bleh dpt lesen n pegang stereng mcm korg..hihiii..

ok,,stakat nie jer cloteh aku...p/s: semangat2 jugak d awal,,jgn last2 nti patah sribu plak..hehe..ok daa..wsalam..=)

No comments:

Post a Comment