Monday, February 15, 2010

jalan2 cuci mata di........

assalamualaikum....pada mlm raya cina nie, rajin pulak aku nak menaip d sini...walaupun rasa mengantuk, tapi rasa seronok nak menaip di blog ku ini...hehe..em, hari nie sumenyer ade di rumah, w'pun na akan keje dah esk, mak n kaklong cuti 3 hari woo, n wa cuti smpai esok je kot kalu xsalah..em yang syoknyer hari nie, kuar shoping2 ngan family sume..dah lama aku xkuar, lepas dok di sintok slama sebulan lebey, dapat kuar mcm ni ngan family, best sgt,,,

lagi satu, aku dapat beli baju yang aku teringin sangat...walaupun mahal harganya, tapi keteringinan aku utk beli yang dah lama tu, buatkan aku beli jugak...nak tau aku beli apa, aku beli kot..utk dipakai ke kelas atau kalau ada apa2 nanti,mmg gaya korporat habis...hehe..tinggal lagi kena tingkatkan keyakinan semasa presentation ja nanti...lupa plak nak bagitau harga..harga kot tu RM59..tapi ada less 20%, aku kira2 td dapat la harga RM47.20...em bagi aku, xpa la sekali sekala....

bukan apa yang aku bgtau harga nie...xdak rasa nak berlagak ataupun menunjuk dgn harga tu..cuma nak cerita nya..aku sekeluarga tadi b'shopping di jaya jusco di perda...em masuk2 di jusco tu, mmg la agak rambang mata,bkn sebab baju yang byk, tapi less diskaun kat 20-70% tau....banyak la kalu diskaun nyer 50-70%...haha...

tapi kan, yang buat aku jadi agak memilih baju, baju kat situ mahal tau..ini taktik yang diorang(penjual) guna...letak diskaun 50-70%,tapi baju kemeja biasa pun, kat RM49-129++... tak ke agak 'gila' bila tgk baju lepas diskaun kan, still lagi mcm harga baju yang sama dalam RM 23++...aduyaii....mmg orang ramai gler laa td..giler cket kot tgk baju, seluar yang less tu..tp aku agak teliti td dalam pilih baju...ada jugak aku beli baju cardigan yang harga RM10 je...ngan kemeja RM19..haha....

tu pun,pilih kat berjam2 n setelah aku tawaf 1 paras jusco tu..haha....bagi aku, agak puas hati...w'pun akhirnya aku beli kot yang mahal bg aku...haha...tapi xpe, aku puas...tapi best la kalu cuci2 mata kan, atleast tau fesyen terkini,hehe,nanti bleh cari di kedai hari2.....mcm slogannyer...cantik di hati, mudah di hati ek...hehe ape2 la...

malam ni,pukul 11.52, masih kedengaran 'bom'2 kecil yang dicetuskan oleh kaum2 bangsa cina yang menyambut tahun baru cina...di kesempatan ini, aku nak ucap la jugak...SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA CINA,GONG XI FA CAI...haha..ok la...aku nak g search sesuatu yang abah bgtau td yakni tokong siam perempuan di bachok..tgk ada ke x..kalu ada maklumatnyer, nanti aku masukkan...hehe...ok,till then...nite...assalamualaikum wbt..

No comments:

Post a Comment