Tuesday, February 23, 2010

masih sempat....

dalam mencari idea utk aku mengarang assignment pengantar komunikasi, sempat aku menjengah blog ku ini yg dah 2 hari xtulis ape2 di sini...

hari ini, ada cerita aku nak kongsi cket di sini...hem, pagi tadi seperti biasa aku ke kelas kom jam 9 pg...hr ni pun spt biasa, puan agak lmbat masuk ke kelas, biasalah tu...(student mcm aku pn slalu lmbt..hehe)..hari ini, pembentangan kumpulan akan bersambung, setelah pelajar uum cuti seminggu...

mungkin fikiran masih blur2 dan still ingin menikmati cuti, diri mereka2 yang akan present hr ni belum bersedia,,di tambah hari ni mood puan yang agak kurang baik, 'kami' semua abis terkena habuannya...(kena marah..)sbb org yang nak present lambat kluar..hem...

dipendekkan cerita, kumpulan yang akan present hr ni mmg xbersedia nak present, ditambah pulak dgn kecuaian mereka yang terlupa utk tukar format word komputer dlm dewan yang terlambat upgrade tu...diorang buat format 2007, sedangkan komputer tu terima 2003 n lower...huhu...

memang dah sangka puan akan marah, lagi sebab puan x sihat...hem, kesian puan..dengan marahnya, puan kluar trus dari dwn kuliah..hem...biarkan aje mereka dgn kumpulan mereka....kesilapan mereka perlu diambil iktibar oleh aku, n kumpulan2 lain...

lepas sign attendance, kami pun balik kolej..sempat jugak ke lab n 'update' ape yang patut di facebook..haha...

em, pukul 10.30, kami sume ke kelas seminar plak...em, kls ni terus terang aku ckp, aku pun boring,,tersgt2...xblaja sgt pun,,jadi agak boring...

hari ni pun ada pembentangan kumpulan yang tajuknyer LOCATION STRATEGIC...

sepanjang pembentangan diorang, aku sempat menyalin notes cket..apa yang penting ttg tajuk tu...

nasib aku baik, dengan kerajinan ku, en azhar (lect kami) buat kuiz,,kuiz tu dibuat sebab balasan majoriti student yang bising sewaktu student lain buat presentation...aku steady jer...hehe...

tapi harap jugak jawapan aku betul....huhu...ye lah, takut terlepas pandang...

hem, lepas abis kuiz 'terpaksa' tu, dgr lagi en azhar 'menasihati' kami, pelajar2nya,....

baik en azhar..sy faham....tp utk berubah, sukar....krn perubahan bukan nya mudah kan....wallahu 'alam...

itu saja buat kali nie,,,,aku nak sambung buat assignment ku yang terbengkalai seketika,,,tata,,,,assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment