Saturday, April 16, 2011

bantulah hambamu ini Ya Rabbi...

ya Allah...aku rasa bgai nak gila tgk soalan ni.....mgkin keupayaan otak aku ni xsetanding kesusahan soalan ni kot..huhu.....aku perlu sgt utk siapkan soalan ni seboleh mungkin hari nie sbb hari senin dah nak anta....

mungkin ada yg bertanya susah ka master ni??tgk status fb aku mcm menyakitkan kan...herm...mmg...buat msa ni..aku rsa susah sgt2...mgkin aku belum bersedia nak tempuh...yer la...kt xtau mcm mna mster ni..msuk blaja, bru tau...blaja xsusah tau, sbb dh ada basic..tp nak wat keja sek tu yg susah...sbb guna case study.....jd jgn ingt master perkara yg mudah....

tp, aku xbleh ptus asa...org kata, sblum nak idup snang, kna susah dlu...jd mgkin ni kesusahan yg aku trima sblum nak idup senang..insyaAllah...apa2 pun aku berserah, Ya Allah.....aku berserah....

herm....aku ingt aku nak mndi dlu..nak tenangkan pkran aku yg berserabut, serabai ni....aku harap, aku akan dpt jalan penyelesaian lps ni..amin....tlglaa hambamu nie Ya Allah.....huhuhu...

lps mndi nti aku nak try jugak bg dapat...insyaAllah...kalu kt usaha, kt akan dpt hasilnya kan....amin....yeah2 akmal boleh..akmal boleh sbnonyer....tgu next post whether aku dpt soln atau x.....hhehee...

No comments:

Post a Comment