Monday, April 18, 2011

redha....redha...dan redha....

em malam ni kwn2 dtg bilik....kmi bincang psal case study yg agak susah tu...alhamdulillah....dlm 3 soalan, aku dpt buat 1 soalan....1 soalan lg kmi discuss n 1 soalan lg,, hang...blur....n no solution....akhirnya dpt buat 2 soalan ja..esok, aku nak tnya classmate, mcm mna diorg solve kan 1 soalan lg tu...herm...

aku bersyukur sbb ada kwn2 yg dpt bntu aku...n cooperate dlm cari solution utk soalan ni...thanks a lot to u my frens....aku pun mtk maaf kalu slama nie ada pkara yg jadi bhn utk aku xpuas ati ka apa ka...tp sbg manusia biasa, aku mmg xdpt lari dari prasaan tu....suma bnda2 tu aku jdkan sbg hikmah..mgkin nak mmbntuk aku jd sorg mnusia yg lebih menerima kelemahan n kebaikan org lain pd aku yg smemangnya xsmpurna nie....

hem, byk bnda lg nak buat mlm ni,,,nk kna bca utk kuiz decision analysis sok, n nak bca kes marketing...tp aku xdpt buat mlm ni...esok pg, insyaAllah aku akan amek msa sblum kls utk baca....

ok la...smpai d cni sja utk mlm ni..ingt nak siap2 simpan brg n smbhyg....ingt tau, jgn lupa bca doa n amek wduk sblum tdo....ok...nunite...assalamualaikum..=)

No comments:

Post a Comment