Thursday, April 14, 2011

waaaahh....rambang mata btoi nih!!

....tiada perkataan lain selain.....waaaaaahhhhh canteknyer......tau cantek apa??ni aku ada terjumpa website ni...ada mcm2 jenis kasut...sesuai dgn saiz aku....gila weh,,cantek btul!!!
mcm2 jenis kasut ada....yg lg sonok tu, kasut saiz aku pun ada....hee..tu la..aku ni gila cket kalu jupo kasut2 yg saiz aku...almaklumlah, aku ni susah cari kasut....saiz xdok....maybe cute sgt kaki i nih...well....

herm bila dh jupa ni...mmg layan website tu la...tgk kasut2 sandal, high heels, wedding shoes pun ada....taaaaappppiiii.....harga mak oiiii..mahal la plak...yer laa dh kasut dari uk....huk3....kasut sepasang dekat2 rm 300 and above...huhu....bila tgk hrga ni...terbatal la hajat dgn sndirinya nak beli...huhu....cuma bleh jamu mata ja la....

ingt nnti nak g jenjalan kat bndar penang ka...byk cket kasut bleh tgk...lama dh xbeli kasut cantek2....mengidam sgt dah ni...heee..tu la pmpuan kan...mcm2 nak beli...tu bru ksut...sbnonyer aku ni tringin nak beli baju, tdung n bla3...nak cita bnda yg aku nak beli, mmg banyak skal!! huhu...tp mmpu berangan2 ja la..sbb duet kering...kna simpan utk nak blaja ni dlu....

xpo2...xsalah yer nurul akmal utk kamu mengidam n bermimpi2....nti kmu dh kijo..kmu bleh beli yee.....hehhee.e....haa, nti tgk2 la webpage ni tau....jgn korg plak yg mngidam mcm cek ni..hehehe...

http://www.pretty-small-shoes.com/acatalog/Made_to_order_made_to_measure_wedding_small_size_shoes.html

ni diantara kasut2 yg aku minat jugak...heee...



heee....ingt nak bsiap2 g beli makan la plak...sudah lapo nih...nti i update lg eh...heee...tata...assalamualaikum...^_^

2 comments:

  1. hye akmal.. nuri here... cantik blog akmal.. sejuk mate memandang g2... btw... chaiyokk22...sal kasut ni mane link? share la.. nk gak cuci2 mate ha.. :P

    ReplyDelete
  2. ooh nuri....tq2 sudi bace blog akmal yg xsberapa ni...heee....ada link kat ats gambo tu...hee...slamat mncuci mata...^_^

    ReplyDelete