Saturday, May 28, 2011

alhamdulillah...syukur2...



alhamdulillah...perkataan tu sja yg dpt aku ucapkan lps aku tgk result mybrain aku....berkat doa mak abah, n usaha, tenaga yg dianugerahkan...aku dpt jugak biasiswa nie..

Tahniah!! anda diterima......xterkata bila tgk result nie...alhamdulillah..aku dpt biasiswa ni....(sbnarnya..msih dlm menyedarkan diri utk pcaya yg aku dpt biasiswa nie...)

i'm speechless 2nite...td dah siap2 nak tdo...tp kpala asyik teringtkan biasiswa nie....Ya Allah..engkau telah memudahkan perjalanan hambaMu ini....

lps ni, kna uruskan proses pghantaran dokumen balik kat KPT....hem..sgala2nya kna cepat...kna reply dlm msa 2 mgu sja...insyaAllah..aku akan usahakan jugak...

apa2 pun...alhamdulillah skali lagi...dan aku harap dgn dptnya biasiswa nie, aku akan lebih bsemangat n dpt habiskan my master nie dlm msa staun nie..insyaAllah...

No comments:

Post a Comment