Friday, March 19, 2010

aku..cinta..Dia...



Aku Cinta Padamu..
Berikan Aku Cinta dan kasih sygmu…
Aku perlukanmu
Setiap masa aku mendambakanmu
Saat,minit,jam…..
Aku tidak tertahan lagi untuk bersua
Namun aku perlukan kekuatan
Untuk aku berhadapan denganmu
Aku penuh dengan kelemahan..
Khilaf….segala kekurangan…
Aku perlukan semangat..dari mu….
Restu dan pendorong
Untuk melengkapkan diri sebelum berjumpa dengan mu…
Demi Tuhan,aku cinta padaMu….
Cinta…..seluruh alam…..tidak terhingga terhadapmu…..
Sungguh!! Aku xakan hidup tanpamu…
Ya Tuhan,engkaulah segalanya bagiku…
Ampunkanlah segala dosaku….
Dosa hambamu yang kerdil ini…
Sesungguhnya tiada cinta dan kasih sayang seabadi….
Dibandingkan cinta dan kasih sayangmu…
Ampunkan segala pelusuk dosaku….

Sesungguhnya akulah pecinta MU……ALLAHU AKBAR!!

No comments:

Post a Comment