Saturday, March 6, 2010

alhamdulillah...

syukur ku hadrat Mu ya Allah di atas kemudahan yg telah Engkau anugerahkan...bebrapa minit yang lalu, aku baru tiba di bilik selepas menghadiri pre-test untuk UGRACE...

senang hati aku krn ujian yg dianggap 'menakutkan' itu hanyalah sekadar ujian bertulis di mana soalan2nya hanya bertanyakan tentang penglibatan diri dlm keusahawanan, latar belakang, serta impian kt 10 tahun akan datang...

aku ingatkan soalan mencabar atau ada interview...tapi, walaupun hanya ujian sedemikian, risau jugak laa..dan, doa itu tetap perlu dilakukan setiap waktu supaya jawapan soalan tadi akan dapat 'menambat' hati pembaca dan penilai utk memilih aku..dan juga rumetku...

aku percaya, dgn keikhlasan dan usaha serta tidak lupa doa dan restu ibu bapa,insyaALLAH diizinkan olehNYA,,,

aku hanya mampu berharap, DIA yg menentukan segala2nya...




semasa perjalanan balik td, kami sempat ke mall, cuci mata dgn ekspo mini yg diadakan..xtau la sempena apa..sempat juga ku belikan tudung buat adik2ku...hehe..

tapi, rasanya tudung itu akan mnjadi milikku...(nmpak comey je bla aku pkai..hehe)..xpa, tudung buat adik2ku akan ku belikan esok pula, insyaALLAH..

bukan apa, seronok bila tgk adik2 seronok dgn brgan yg ku belikan..xterniat utk mmbazir..ttapi,keseronokan mereka itu yg mggembirakan hati seorg kakak....=)

apa2 pun, keputusan akan diketahui nanti samada terpilih atau tidak..aku mgharapkan jawapan yg menggembirakan...namun, aku juga redha...(@@,)


No comments:

Post a Comment