Thursday, March 11, 2010

senamrobik 1Malaysia @ stadium uum....

hari ni, pukul 7.40 aku bangun siap2kan diri utk ke program senamrobik di stadium..hehe..dah lama aku x buat senamrobik ni...last pun masa sem 2 dulu..hehe...

so, aku pun g stadium dlm pkul 8...elok2 smpai sana dlm pkul 8.17..ingatkan dh lambat, takut xsempat nak berebut hadiah misteri yg djanjikan spt dlm emel yg aku terima baru2 nie..hehe..150 peserta terawal akan dpt hadiah misteri..msti aku nak kan...

tgk2 xramai pun yg bdaftar..yg ramainyer golongan staf2 uum dan ahli2 KESKA..oh kalu gni, mmg de can nak dpt hadiah misteri tu,,tgk2 mmg dpt la..hehe, lepas daftar, dapat roti, air..dan juga hadiah itu...

dlm pkul 8.30, sume peserta ambil 'tempat' masing2...uih, stat ja..sonok la..pakat ikut la instructor tu..smpai la 2 lagu yg t'akhir, aku dh fenat..huhu, nsib baik x kiok kat ctu..tmbh ngn fenin cket td..mgkin sbb dh lama x exercise kot..tp aku exercise time nak g kls la..(sbb bjalan dr kolej ke kls..dlm 15 mnit woo)huhu..

dalam pkul 9.30 tu, program pn tamat..elok la..bgerak sakan,smpai kasut pun dh nk tercabut..huhu..tu la, kasut lama, dh 4 tahun pkai..lps ni kna p sapu gam plak..

hee, ape2 pun best la program td...sihat tbuh bdn..ms pjalanan balik, aku n rumet posing sakan dpn kamera..hehe...beselah kami...(agak gila kamera..)





smpai bilik,, tgk cita 2012 plak..uih takut eh,,dunia bgai kiamat...de peluang, tgk la nti...=)

ok, nak smbung wat keje nie...esok akan ada program great slma 2 hri...kalau sempat, aku cerita input2 yang dperoleh...sekian, assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment