Friday, March 12, 2010

diterima praktikal under UGRACE...!!

ASSALAMUALAIKUM...alhamdulillah,syukur terhadap nikmatMU ya Allah di atas segala kemudhn yg telah Engkau berikan...syukur ku pada hari ini kerana petang td aku telah menerima sepucuk surat dari UGRACE,,,

mulanya, hati berdebar2 utk bukak surat tu..tgk yaa dah bukak dan dia diterima praktikal di bawah UGRACE,,,aku mcm mn plak?aku buka perlahan2 surat itu..dan aku lihat...

TAWARAN MENYERTAI PROGRAM USAHAWAN GRADUAN CEMERLANG (UGRACE)
Sukacita dimaklumkan.....telah diterima utk menyertai Program UGRACE anjuran....



alhamdulillah..aku diterima....setelah kerisauan aku memuncak2 selepas ujian yg baru2 ini telah aku hadapi,tambahan pula dgn hanya pemilihan peserta hanya 100 org,aku takut aku xterpilih...tapi, syukur alhamdulillah, dgn dpt nya surat nie, aku termaktub dan termasuk d dlm golongan yg sgt bertuah itu...

bukan apa,ianya hanya program praktikal keusahawanan..tetapi peluang yg diberikan amat lumayan (bukan hnya pd elaun semata2,,)tetapi ia mmbuka peluang aku utk mnjadi seorg usahawan...program ini juga melatih secara praktikal bgaimn utk mnjadi seorg usahwn berjaya...aku mengambil peluang ini krn melihat keadaan pengangguran skang yg sgt meningkat...walaupun demikian,kalaupun xjadi usahawan, program ni tetap mmberikan keuntungan pd aku krn aku dpt pelajari skill2 yg amat kurg pd diri aku nie, utk aku gunakan ms mintak keje nti....hem...

ape2 pun, aku sgt bersyukur, dan insyaAllah, peluang ini tidak akan aku sia2kan dan aku akan jadikan ia pemangkin utk merealisasikan impian mak..dan juga impian aku utk berjaya....amin...kpd rumetku, NOORSURIA AWG NOH...terima kasih juga ya ats segalanya....semoga kt berdua akn terus berjaya...amin..=)

No comments:

Post a Comment